Weekendmodus: van 5 juni 2026 met Summer Game Fest, wat kijk jij?
Hey allemaal, het met koppijn gevulde kadaver van Bram Noteboom hier! Summer Game Fest draait op volle toeren en de grootste showcases moeten eigenlijk nog beginnen. De redactie is daarom dit weekend niet bezig met gamen, maar ze schrijven onvermoeibaar door onder het genot van druivensuiker, cafeïne, nicotine, paracetamol en alles wat je maar legaal kan bedenken om zo de content over de streep te trekken. Vandaar doen we deze Weekendmodus iets anders: we laten namelijk weten naar welke evenementen worden gekeken!

Summer Game Fest 2026 - We beginnen vanavond om 23:00 uur met het bekijken van Geoff Keighley's fuifje. Kijk, de beste kerel is een showman en ik snap de kritiek op hem. Maar ik wil ook even tegengeluid bieden. Hij heeft er wel voor gezorgd dat we minimaal drie keer per jaar naar toffe streams kunnen gluren. En naast het tikken van nieuwsberichten, gaan we dat ook zeker doen. Patatrick en Frietrick staan vanaf 22:30 (ongeveer) paraat om samen met jullie de show te checken. Hype!
Future Games Show: Summer Showcase - Deze stream kijken we vooralsnog niet live mee, maar uiteraard pikken we wel de pareltjes eruit. Ja, het gaat waarschijnlijk niet alleen maar banger na banger zijn tijdens dit evenement, maar dat er vette games voorbij komen is gegarandeerd. Hoe we dit weten? Just wait and see... Kom lekker digitaal langs op Gameliner vanaf 21:00 uur op 6 juni 2026. We pompen dan namelijk diverse berichten eruit!
XBOX Games Showcase 2026 - Nadat Sony gemixte reacties ontving voor diens State of Play is het zondag de beurt aan kersverse XBOX-CEO Asha Sharma om te bewijzen dat ze de groene gamegigant naar een hoger niveau kan tillen. Patatrick biedt samen met Daniël een kritische blik op de show in streamvorm! Kom dus vooral langs om 7 juni rond een uurtje of 19:00. Met de Gears of War: E-Day Direct is er in ieder geval ook na de showcase genoeg om van te genieten. En dan hebben we het niet eens gehad over de PC Gaming Showcase. Slapen doen we maar als we dood zijn, hé.
Wat ga jij kijken het aankomende weekend? En wees gerust: we willen nog steeds graag weten wat je gaat spelen. Heb je nieuwe games in huis of duik je de backlog in? Laat het ons vooral weten. Bedankt voor jullie aanwezigheid en gezellige discussies in deze drukke periode. Geniet van je weekend!
Waar Bram ooit begon als groentje, staat hij inmiddels aan de frontlinie en stuurt hij het redactieteam aan als Content Manager. Hij is overal op, en in, de site terug te vinden: van spraakmakende nieuwsberichten en eigenzinnige reviews tot cataloguswerk en PR. Mocht hij een keer niet met Gameliner bezig zijn, wat zelden voorkomt, dan verliest hij zich in de wereld van horrorgames, actie-RPG’s en sci-fi first-person shooters.
-
TrailerRomeo is a Dead Man verwelkomt Hotline Miami in eerste contentupdate
De allereerste contentupdate voor Romeo is a Dead Man is een feit. De titel bundelt de krachten met Hotline Miami en krijgt er twee nieuwe features bij.
0 reacties -
SeriesTEKKEN krijgt een cartoonmake-over in TEKKEN! CARTOON
In het kader van onverwachte aankondigingen op de vrijdag: TEKKEN komt binnenkort in cartoonstijl naar je beeldscherm.
0 reacties -
SeriesHandgetekende anime Sekiro: No Defeat toont nieuwe beelden
Fans van de meedogenloze FromSoftware-game Sekiro: Shadows Die Twice kunnen hun lol op met de nieuwe beelden van Sekiro: No Defeat.
0 reacties -
WeekendmodusWeekendmodus: van 26 juni 2026 met Raft, wat speel jij?
Zoek je schutting voor code rood? Kom even schuilen voor de belachelijke temperaturen in de nieuwe Weekendmodus en vertel ons je hitteplannen!
57 reacties



Lego Batman Legacy of the dark Knight en dk64 nso. Vandaag namelijk game 11 007 first Light uitgespeeld 😋
Spider-man 2 uitspelen, wat een game is dat zeg.
James Bond uitspelen!
Heb zelf vanavond James Bond afgerond. Fijne game hoor.
Nu nog even bedenken wat ik ga spelen tot Star Fox eind deze maand uit komt.
007 First Light uitgespeeld (15 uurtjes over gedaan) en ga nu nog nadenken wat mijn volgende game wordt. Was een toffe game! Al vond ik de eerste helft van de game wel beter dan de 2e. Vanavond ook maar even de Summer Game Fest kijken!
Vanavond kijk ik naar een fles Bacardi en ga deze aanbreken met 2 vrienden..worden de 1e bacootjes van het jaar voor mij..Verder kijk ik op Netflix S7 van The Rookie, vieren we morgen de verjaardag van onze oudste dochter die in mei 14 werd..Morgenochtend hardlopen en hopelijk in de avond nog gamen, Battlefield 6
Summer game fest en zondag Xbox Showcase en dinsdag hopelijk de Nintendo direct. Qua games spelen 007 first Light en Lego Batman Legacy of the dark Knight
Vanavond de Summer Game Fest presentatie kijken met de Ricken van Gameliner en het gespuis dat daar rondwaart. Verder wat Wild Arms spelen. Die heb ik laatst voor een artikeltje behandeld en daardoor jeukte het om het nog een keer door te spelen.