Diablo III komt naar de consoles
Diablo III is een game waar menig pc-gamer op zit te wachten. Helaas voor de die-hard pc-fans heeft de game zijn exclusiviteit voor het pc-platform verloren, aangezien Bashiok, community-manager van Blizzard Entertainment, vandaag heeft bevestigd dat de game ook naar de consoles komt.
Josh Mosqueira is de naam van de lead-designer voor de console-versie, en hopelijk voor de console-gamers lukt het de beste man om er wat van te maken, want niemand zit te wachten op een mislukte port.
Wat vindt het publiek van Gameliner ervan? Is dit een schaamteloos truukje van Blizzard Entertainment om nóg meer te verdienen, of vinden jullie het fijn dat een groter publiek jouw liefde voor deze game kan delen? Laat het ons hieronder weten!
Meer van deze auteur
Bekijk profiel-
NieuwsSony blijft investeren in PlayStation live-service games
Volgens Sony Interactive Entertainment CEO Hideaki Nishino gaat PlayStation voorlopig niet (volledig) afstappen van de live-service games.
19 reacties -
IndustrieQuantic Dream in de problemen, 'Star Wars Eclipse is stervende'
De game-industrie heeft het moeilijk en in Frankrijk vinden er diverse stakingen plaats. Quantic Dream wordt hard geraakt en Star Wars Eclipse is in...
9 reacties -
Film review18Supergirl review - Had wat vliegles nodig
Craig Gillespie brengt Supergirl op het grote scherm en geeft haar een rauw kantje. Of Supermans nichtje de harten weet te veroveren, lees je in deze...
18 reacties -
NieuwsKingdom Come: Deliverance II behaalt nieuwe verkoopmijlpaal: zes miljoen
Deep Silver en Warhorse Studios melden goed nieuws. Kingdom Come: Deliverance II is meer dan zes miljoen keer over de toonbanken gevlogen.
6 reacties