Terug naar de angstaanjagende jaren 90 met Desktop Explorer
Pop-ups wegklikken, cmd-inputs, pratende paperclips en meer; de jaren 90 waren waanzinnig. Desktop Explorer weet datzelfde gevoel op te roepen, maar dan met een licht angstaanjagend randje.
Maak kennis met Pizarro, jouw gids in de wondere wereld van personal computers, beter bekend als de pc. Voor gamers die zijn opgegroeid in de jaren 90 of eerder, is Desktop Explorer een feest van herkenning. Zo struinen we door vertrouwde programma's, betreden we duistere chatrooms en klikken we het ene na het andere venster weg.
De game kent echter ook een duistere kant. Terwijl we onze weg vinden door deze digitale nostalgietrip, lijkt er namelijk iets of iemand op de loer te liggen. Weet jij de computer op tijd af te sluiten?
Desktop Explorer verschijnt op 17 juli voor pc. Benieuwd geworden? Speel dan nu de Desktop Explorer-demo op Steam.
Als het gaat om passief sporten is Rudy een kei gezien hij regelmatig menig vechtersbaas tegen de vloer nokt en tanden laat rapen. Toch is hij niet vies van andere genres. Onder het motto βje moet toch alles in je leven geprobeerd hebbenβ experimenteert onze Amsterdammer zo nu en dan eens wat. Niet altijd even succesvol, geduld is namelijk niet echt zijn sterkste punt, net als een gracieuze winnaar zijn gedurende menig fighterβ¦
Platforms
-
Alles overAlles over: De Nederlandse stemacteurs in Star Fox voor Switch 2
Benieuwd naar de Nederlandse stemacteurs in Star Fox voor Nintendo Switch 2? Bekijk dan nu de volledige lijst met Nederlandstalig acteertalent in Star Fox!
0 reacties -
NieuwsStar Wars: Galactic Racer bevat een roguelite campaign
Diverse outlets kregen tijdens Summer Game Fest de kans om Star Wars: Galactic Racer uit te proberen. Daaruit komen nu spraakmakende details vrij.
0 reacties -
GameplayErvaar een uitgebreide Park Tour in Planet Zoo 2-gameplay
Frontier Developments heeft een nieuwe gameplay-video vrijgegeven, waarin diverse elementen voorbij komen van het creatieve leven in Planet Zoo 2.
2 reacties -
NieuwsDit kunnen Marathon-spelers verwachten de komende maanden
Er staat heel wat op de planning voor Marathon: Mid Season 2 verschijnt volgende maand en in september komt ook Season 3 uit!
0 reacties
Ziet er wel sfeer uit! Lekker beetje creepy 'horror' gedoe zo.
Die mooie 3D bakstenenmuur doolhof ook, ik ga deze in de gaten houden? Heeft t ook die app dat je jouw desktop kon bewerken met alle vormen van gereedschap?
Clippy π«ΆπΌ
Ah deze stond al even op mijn lijstje. Volgens mij is deze bij de vorige E3/SGF week voorbij gekomen. Zin in!
Tof concept. Ik weet nog wel één van de eerste keren dat ik op 't internet' ging. Inbellen via een modem.. Lang geleden inmiddels π