Nintendo gaat naar gamescom in Keulen
Nintendo fans kunnen vanaf 19 augustus massaal de gamebeurs in Keulen bezoeken. Nintendo zal met een stand aanwezig zijn op gamescom om hun oude en nieuwe games te presenteren. Zo zullen de fans alle Mario-games op Wii en Nintendo DS kunnen spelen.
Ook zal je de mogelijkheid krijgen om games te spelen die nog niet beschikbaar zijn. Denk maar aan Super Mario Galaxy 2, de nieuwste Legend of Zelda: Skyward Sword, Donkey Kong Country Returns, Tetris Party Deluxe enzovoorts.
Kan jij dus niet wachten om de nieuwe titels van Nintendo te spelen of wil je gewoon een fantastische dag beleven? Dan is dit evenement in Keulen wellicht iets voor jou.
De gamescom vind plaats van 19 augustus tot en met 22 augustus en wij zullen daar, zoals elk jaar weer bij zijn.
-
Alles overAlles over: De Nederlandse stemacteurs in Star Fox voor Switch 2
Benieuwd naar de Nederlandse stemacteurs in Star Fox voor Nintendo Switch 2? Bekijk dan nu de volledige lijst met Nederlandstalig acteertalent in Star Fox!
0 reacties -
NieuwsStar Wars: Galactic Racer bevat een roguelite campaign
Diverse outlets kregen tijdens Summer Game Fest de kans om Star Wars: Galactic Racer uit te proberen. Daaruit komen nu spraakmakende details vrij.
0 reacties -
GameplayErvaar een uitgebreide Park Tour in Planet Zoo 2-gameplay
Frontier Developments heeft een nieuwe gameplay-video vrijgegeven, waarin diverse elementen voorbij komen van het creatieve leven in Planet Zoo 2.
2 reacties -
NieuwsDit kunnen Marathon-spelers verwachten de komende maanden
Er staat heel wat op de planning voor Marathon: Mid Season 2 verschijnt volgende maand en in september komt ook Season 3 uit!
0 reacties