Alien Breed keert weder in 2009
Team 17, bekend van de Worms franchise, gaat in 2009 een remake van de klassieke klamme handjes top down shooter Alien Breed maken.
Helaas is er nog geen zak bekend over de game, zelfs niet of de orginele visuele stijl bewaard zal blijven. Deze redacteur hoopt i.i.g. dat het een onbeschaamde 2D titel zal blijven. Gelukkig heeft Team 17 al eerde bewezen dat een game geen 3D graphics nodig heeft om leuk te zijn.
-
VideoState of Decay 3 Deep Dive-video toont nieuwe inzichten
Via de Official XBOX Podcast zien we een 40 minuten durend segment bij Undead Labs . De ontwikkelaar verschaft namelijk een deep dive van State of Decay 3.
3 reacties -
NieuwsFrontier Games kondigt stilletjes nieuwe management-sim aan
Frontier Developments werkt aan een gloednieuwe Planet-managementsim. De game moet tussen mei 2027 en mei 2028 verschijnen en kent een nieuw onderwerp.
2 reacties -
OpinionHet duivelse gamekeycard-dilemma van Nintendo-fans
Help je fysieke media met gamekeycard-boycotts, of versnel je daarmee de ondergang van alle fysieke games? Nils neemt je mee in het dilemma.
6 reacties -
AdvertorialDe Beste Steam Games Die Je Eeuwig Kunt Blijven Spelen
*In samenwerking met Eneba* Sommige games eindigen op een traditionele manier. De aftiteling verschijnt, je klapt beleefd en je gaat verder met de...