Deze lente skiën op de Wii
Deze lente mogen we de warme handschoenen en de dikke jassen nog even aan blijven houden, want We Ski (Familiy Ski in Japan) is van plan ook af te dalen naar Europa en Amerika.
In We Ski draait het natuurlijk om skiën. Dit kan 'gewoon' met de Wii-mote en Nunchuk, maar het is daarentegen ook mogelijk om met het Balance Board de pistes af te dalen. Je zult een personage kunnen aanmaken om mee te skiën, maar ook de Mii's zullen gebruikt kunnen worden. De game kan met maximaal vier personen tegelijk gespeeld worden, maar voor dat zover is, zullen we zoals gezegd nog even moeten wachten tot de lente 2008.
-
DealsDevolver Digital gooit weer met korting via een Weekend Sale
Is je backlog nog niet lang genoeg en heb je ruimte voor een Devolver Digital titel, check dan de Devolver Steam Publisher Weekend Sale voor een dikke deal
0 reacties -
TrailerBeat 'em up The Walking Dead: Streets of Survival rolt uit het graf
Een nieuwe The Walking Dead-game is uit de dood herrezen. Maak kennis met de beat 'em up The Walking Dead: Streets of Survival en speel als bekende helden.
4 reacties -
TrailerHeave Ho 2 schommelt in juli 2026 naar pc en Nintendo Switch
De doldwaze partygame Heave Ho 2 grijpt zich vast aan een releasedatum. Devolver Digital en Le Cartel Studio brengen de titel in juli 2026 uit.
0 reacties -
WeekendmodusWeekendmodus: van 12 juni 2026 met Mina the Hollower, wat speel jij?
Na de uitputtingsslag die Summer Game Fest heet, snakt de redactie naar een pauze. Kom snel kijken en laat van je horen in de nieuwe Weekendmodus!
122 reacties