Deze lente skiën op de Wii
Deze lente mogen we de warme handschoenen en de dikke jassen nog even aan blijven houden, want We Ski (Familiy Ski in Japan) is van plan ook af te dalen naar Europa en Amerika.
In We Ski draait het natuurlijk om skiën. Dit kan 'gewoon' met de Wii-mote en Nunchuk, maar het is daarentegen ook mogelijk om met het Balance Board de pistes af te dalen. Je zult een personage kunnen aanmaken om mee te skiën, maar ook de Mii's zullen gebruikt kunnen worden. De game kan met maximaal vier personen tegelijk gespeeld worden, maar voor dat zover is, zullen we zoals gezegd nog even moeten wachten tot de lente 2008.
-
Alles overAlles over: De Nederlandse stemacteurs in Star Fox voor Switch 2
Benieuwd naar de Nederlandse stemacteurs in Star Fox voor Nintendo Switch 2? Bekijk dan nu de volledige lijst met Nederlandstalig acteertalent in Star Fox!
0 reacties -
NieuwsStar Wars: Galactic Racer bevat een roguelite campaign
Diverse outlets kregen tijdens Summer Game Fest de kans om Star Wars: Galactic Racer uit te proberen. Daaruit komen nu spraakmakende details vrij.
0 reacties -
GameplayErvaar een uitgebreide Park Tour in Planet Zoo 2-gameplay
Frontier Developments heeft een nieuwe gameplay-video vrijgegeven, waarin diverse elementen voorbij komen van het creatieve leven in Planet Zoo 2.
2 reacties -
NieuwsDit kunnen Marathon-spelers verwachten de komende maanden
Er staat heel wat op de planning voor Marathon: Mid Season 2 verschijnt volgende maand en in september komt ook Season 3 uit!
0 reacties