Lost in Blue ook naar Wii
Je kent Lost in Blue wel van de Nintendo DS. Konami heeft inmiddels besloten ook een Wii versie te maken, Lost in Blue:Shipwrecked. Je spoelt aan als schripbreukeling op een onbewoond eiland en moet maar zien hoe je het overleeft. Al gauw kom je tot de ontdekking dat je niet de enige bent, een meisje met haar hond en één of andere kerel met spikes zijn er ook. En net als jij, allemaal het slachtoffer van een gezonken schip.
In de Wii-variant moet je met de WiiMote de veertig verschillende minigames halen, deze games hebben te maken de alledaagse zaken van een schipbreukeling zoals een vuurtje stoken, vissen vangen en timmeren. Sommige minigames zul je met z'n tweeën in de coöperatieve stand moeten spelen.
-
RevisitedIn the Jungle is de perfecte DLC om weer terug in Dave the Diver te duiken
Dave the Diver's nieuwe DLC In the Jungle is het schoolvoorbeeld van hoe een DLC hoort te zijn. Het geeft je genoeg redenen om terug in de game te duiken.
0 reacties -
GeruchtGerucht: PlayStation-topman hint naar draagbare PlayStation 6-console
In een gesprek met Famitsu hint Sony Interactive Entertainment-topman Hideaki Nishino naar het bestaan van de next-gen handheld.
12 reacties -
TrailerRomeo is a Dead Man verwelkomt Hotline Miami in eerste contentupdate
De allereerste contentupdate voor Romeo is a Dead Man is een feit. De titel bundelt de krachten met Hotline Miami en krijgt er twee nieuwe features bij.
0 reacties -
SeriesTEKKEN krijgt een cartoonmake-over in TEKKEN! CARTOON
In het kader van onverwachte aankondigingen op de vrijdag: TEKKEN komt binnenkort in cartoonstijl naar je beeldscherm.
0 reacties