Metropole Orkest op Games in Concert
Op 15 november van dit jaar is het weer zover, dan zal Games in Concert weer beginnen. Elk jaar is dit een drukbezocht evenement, waar artiesten en bands lekker veel gamemuziek spelen. En vandaag zijn de eerste namen bekendgemaakt. Dat wil zeggen, de eerste bands die gaan optreden op die dag in november.
We zien tussen de namen onder andere After Forever en het Metropole Orkest. Naast de gamemuziek zullen er ook video's te zien zijn met onder andere BioShock, Super Mario Galaxy en Donkey Kong Country.
Wil je ook genieten van een prachtige dag, dan kun je via Ticketservice kaarten bestellen voor dit evenement. Let's rock and roll!
-
Alles overAlles over: De Nederlandse stemacteurs in Star Fox voor Switch 2
Benieuwd naar de Nederlandse stemacteurs in Star Fox voor Nintendo Switch 2? Bekijk dan nu de volledige lijst met Nederlandstalig acteertalent in Star Fox!
0 reacties -
NieuwsStar Wars: Galactic Racer bevat een roguelite campaign
Diverse outlets kregen tijdens Summer Game Fest de kans om Star Wars: Galactic Racer uit te proberen. Daaruit komen nu spraakmakende details vrij.
0 reacties -
GameplayErvaar een uitgebreide Park Tour in Planet Zoo 2-gameplay
Frontier Developments heeft een nieuwe gameplay-video vrijgegeven, waarin diverse elementen voorbij komen van het creatieve leven in Planet Zoo 2.
2 reacties -
NieuwsDit kunnen Marathon-spelers verwachten de komende maanden
Er staat heel wat op de planning voor Marathon: Mid Season 2 verschijnt volgende maand en in september komt ook Season 3 uit!
1 reactie