Sony krijgt 18,5 miljoen dollar boete
Twee jaar geleden heeft Agere Systems Sony aangeklaagd omdat men patentbreuk had gepleegd. Sony heeft nu de functie op menig apparaat o.a de PSP, om muziek op te slaan in het geheugen van een apparaat. Hiervoor krijgt men een slordige boete van 18,5 miljoen dollar.
Agere Systems zou al zo'n tien anderen zaken hebben lopen tegen Sony. Maar nu eindelijk blijkt de rechtbank uit Texas, Sony schuldig te achten. Volgens de rechtbank zou Sony met vol verstand inbreuk hebben gemaakt op het patent van Agere Systems.
-
TrailerSurvival-FPS HAEX is de debuutgame van Dead Astronauts
Summer Game Fest 2026 was het toneel voor diverse projecten en dus ook debuutgames. Maak kennis met Dead Astronauts en hun passieproject: HAEX.
0 reacties -
Trailer1.0 versie van Palworld lanceert op 10 juli
Op 10 juli 2026 krijgt Palworld de 1.0 release. Dit is bekendgemaakt middels een cinematische trailer tijdens Summer Game Fest.
0 reacties -
Trailer007 First Light onthult Year One-content en verhalende DLC
IO Interactive onthult de Year One-content voor 007 First Light. Naast een flink aantal TacSim-missies verschijnt er ook nieuwe verhalende DLC voor de...
0 reacties -
GameplayNieuwe Soulframe trailer toont gameplay en grote wolf
Een nieuwe trailer van Soulframe leert ons dat je op een enorme wolf kunt rijden en toont ons Alora, de Empress of Eldveil (Jennifer English).
0 reacties