Sony krijgt 18,5 miljoen dollar boete
Twee jaar geleden heeft Agere Systems Sony aangeklaagd omdat men patentbreuk had gepleegd. Sony heeft nu de functie op menig apparaat o.a de PSP, om muziek op te slaan in het geheugen van een apparaat. Hiervoor krijgt men een slordige boete van 18,5 miljoen dollar.
Agere Systems zou al zo'n tien anderen zaken hebben lopen tegen Sony. Maar nu eindelijk blijkt de rechtbank uit Texas, Sony schuldig te achten. Volgens de rechtbank zou Sony met vol verstand inbreuk hebben gemaakt op het patent van Agere Systems.
-
NieuwsStar Wars: Galactic Racer bevat een roguelite campaign
Diverse outlets kregen tijdens Summer Game Fest de kans om Star Wars: Galactic Racer uit te proberen. Daaruit komen nu spraakmakende details vrij.
0 reacties -
GameplayErvaar een uitgebreide Park Tour in Planet Zoo 2-gameplay
Frontier Developments heeft een nieuwe gameplay-video vrijgegeven, waarin diverse elementen voorbij komen van het creatieve leven in Planet Zoo 2.
1 reactie -
NieuwsDit kunnen Marathon-spelers verwachten de komende maanden
Er staat heel wat op de planning voor Marathon: Mid Season 2 verschijnt volgende maand en in september komt ook Season 3 uit!
0 reacties -
TrailerGeliefde boomer shooter CULTIC komt naar consoles in juli 2026
Met 'overweldigend positieve' Steam-reviews aan diens zijde wordt de boomer shooter CULTIC naar de consoles gebracht. Check hier de trailer!
1 reactie