Kwaliteit staat voor alles in inFamous

-

In een interview heeft creative director, Nate Fox bij Sucker Punch aangegeven dat hij graag meer kwaliteit ziet in games dan kwantiteit. De games kunnen het beste groter zijn met hoge kwaliteit dan langere games met een matige kwaliteit.

"It seems to me that it's not about length, but about quality. I hope that developers never try to shoot for a long game, but instead for the most fun they can pack onto the disc - at any length. That's what we're doing for inFamous." aldus Fox.

In aanloop van de release kunnen we een demo verwachten van inFamous en ook zal het Trophies bevatten. inFamous zal in 2009 verschijnen exclusief voor de PlayStation 3.

Alex Zweers Eigenaar, founder & Head of Development

Wat ooit begon met een liefde voor Donkey Kong Country: Diddy Kong’s Quest liep uit tot het managen van zijn eigen gamesite. Vandaag de dag waagt Alex zich echter voornamelijk aan “hier krijg ik echt een God-complex van”-games. Onze regelneef - ook wel Captain Plannert genoemd - heeft altijd wel zijn mening klaarliggen, zeker als het gaat om zijn grote passie; gaming.

In dit artikel

Je moet eerst inloggen om deze game aan je favorieten toe te voegen.

Packshot inFAMOUS

Ontwikkelaar:

Sucker Punch

Uitgever:

Sony Interactive Entertainment

Release:

29 mei 2009

Reviewscore:

Platforms:

PS3