Community: Kijk samen met ons naar Summer Game Fest
Gisteravond was tijdens Sony's State of Play presentatie onze vuurdoop en hebben we sinds jaren weer live gekeken naar een showcase. Dat is ons goed bevallen en het lijkt ons dan ook gezellig om ook samen met jullie te kijken naar Summer Game Fest.
De voorspellingen voor Summer Game Fest zijn alweer gedaan, de versnaperingen zijn ingeslagen en de wekker is gezet. Het is tijd om ons klaar te maken voor de volgende grote showcase van deze week: Summer Game Fest. Ook tijdens het feestje van Geoff Keighley zijn wij er weer live bij om verslag te doen en onze ongezouten mening te geven van alles wat we te zien krijgen. Iedereen is weer van harte welkom om dit samen met ons te beleven.

Aanstaande vrijdagavond zijn wij live te bekijken via ons YouTube-kanaal, maar natuurlijk ook op Gameliner.nl zelf. Patrick en Patrick zitten er die avond klaar voor om te kijken wat de show voor ons allen in petto heeft. Noteer hem dus in je agenda en kijk aanstaande vrijdag vanaf 22:00 uur gezellig met ons mee. Schuif je gezellig bij ons aan? En laat ons ook weten wat je hoopt te zien vrijdag.
-
Alles overAlles over: De Nederlandse stemacteurs in Star Fox voor Switch 2
Benieuwd naar de Nederlandse stemacteurs in Star Fox voor Nintendo Switch 2? Bekijk dan nu de volledige lijst met Nederlandstalig acteertalent in Star Fox!
0 reacties -
NieuwsStar Wars: Galactic Racer bevat een roguelite campaign
Diverse outlets kregen tijdens Summer Game Fest de kans om Star Wars: Galactic Racer uit te proberen. Daaruit komen nu spraakmakende details vrij.
0 reacties -
GameplayErvaar een uitgebreide Park Tour in Planet Zoo 2-gameplay
Frontier Developments heeft een nieuwe gameplay-video vrijgegeven, waarin diverse elementen voorbij komen van het creatieve leven in Planet Zoo 2.
2 reacties -
NieuwsDit kunnen Marathon-spelers verwachten de komende maanden
Er staat heel wat op de planning voor Marathon: Mid Season 2 verschijnt volgende maand en in september komt ook Season 3 uit!
0 reacties
Gaan ook geruchten dat Nintendo er ook is. Maar dan denk ik dat The duskbloods daar wordt getoond.
Leuk!
Ik ga jammer genoeg niet live kunnen kijken maar ik zal de herhaling zeker bekijken.
Als ik het niet, zoals dinsdag, vergeet dan sluit ik zeker ff aan!
Patat ft. Friet
Leuk! Was de vorige keer ook gezellig, dus mooi begin van het weekend.
Ben benieuwd of het nou eindelijk de grote mond die Geoff elk jaar heeft wordt waargemaakt. Tot nu toe is het een B show met een of 2 interessante aankondiging. Dus dat moet beter.
The Rock denkt dat Geoffke het serieus jammer vindt ergens dat hij het zelf presenteert… die had maar wat graag live naar zichzelf gekeken…