F1 game voor PS3 en Xbox 360 pas in 2010
Balen voor onze eindredacteur Klaas en andere PlayStation 3 en/of Xbox 360 eigenaren, want de officiële Formule 1 game van ontwikkelaar Codemasters verschijnt pas in 2010. De PSP en Nintendo Wii versies liggen wel op schema en verschijnen deze herfst.
De reden dat Codemasters de PS3 en Xbox 360 versies heeft uitgesteld, is dat zij de kwaliteit in high-definition en de grootte van het evenement goed willen overbrengen. En dat kost meer tijd dan ze hadden gedacht.
Formule 1 baas Bernie Ecclestone heeft al de eerste beelden mogen bekijken en is erg te spreken over de game. Dat belooft wat!
-
NieuwsSony blijft investeren in PlayStation live-service games
Volgens Sony Interactive Entertainment CEO Hideaki Nishino gaat PlayStation voorlopig niet (volledig) afstappen van de live-service games.
29 reacties -
IndustrieQuantic Dream in de problemen, 'Star Wars Eclipse is stervende'
De game-industrie heeft het moeilijk en in Frankrijk vinden er diverse stakingen plaats. Quantic Dream wordt hard geraakt en Star Wars Eclipse is in...
11 reacties -
Film review26Supergirl review - Had wat vliegles nodig
Craig Gillespie brengt Supergirl op het grote scherm en geeft haar een rauw kantje. Of Supermans nichtje de harten weet te veroveren, lees je in deze...
26 reacties -
NieuwsKingdom Come: Deliverance II behaalt nieuwe verkoopmijlpaal: zes miljoen
Deep Silver en Warhorse Studios melden goed nieuws. Kingdom Come: Deliverance II is meer dan zes miljoen keer over de toonbanken gevlogen.
7 reacties