gamescom 2010 weer in Keulen
De organisatoren van gamescom hebben bevestigd dat het evenement volgend jaar weer in de Kölnmesse wordt gehouden. De exacte datum is ook al gepland, namelijk 18 tot en met 22 augustus 2010. Keulen heeft dus opnieuw de grootste gamebeurs van Europa weten te scoren aangezien dit event voorheen altijd in Leipzig werd gehouden.
Organisator Oliver P. Kuhrt:
Compared with the previous year we are noticing that the industry is approaching their plans for participation in gamescom 2010 much earlier and with more decisiveness after the successful initial event.
Uiteraard zal Gameliner net als vorig jaar weer op dit evenement aanwezig zijn. Vorig jaar waren wij namelijk ook één van de 245.000 bezoekers op gamescom.
-
VideoState of Decay 3 Deep Dive-video toont nieuwe inzichten
Via de Official XBOX Podcast zien we een 40 minuten durend segment bij Undead Labs . De ontwikkelaar verschaft namelijk een deep dive van State of Decay 3.
3 reacties -
NieuwsFrontier Games kondigt stilletjes nieuwe management-sim aan
Frontier Developments werkt aan een gloednieuwe Planet-managementsim. De game moet tussen mei 2027 en mei 2028 verschijnen en kent een nieuw onderwerp.
1 reactie -
OpinionHet duivelse gamekeycard-dilemma van Nintendo-fans
Help je fysieke media met gamekeycard-boycotts, of versnel je daarmee de ondergang van alle fysieke games? Nils neemt je mee in het dilemma.
6 reacties -
AdvertorialDe Beste Steam Games Die Je Eeuwig Kunt Blijven Spelen
*In samenwerking met Eneba* Sommige games eindigen op een traditionele manier. De aftiteling verschijnt, je klapt beleefd en je gaat verder met de...