gamescom 2010 weer in Keulen
De organisatoren van gamescom hebben bevestigd dat het evenement volgend jaar weer in de Kölnmesse wordt gehouden. De exacte datum is ook al gepland, namelijk 18 tot en met 22 augustus 2010. Keulen heeft dus opnieuw de grootste gamebeurs van Europa weten te scoren aangezien dit event voorheen altijd in Leipzig werd gehouden.
Organisator Oliver P. Kuhrt:
Compared with the previous year we are noticing that the industry is approaching their plans for participation in gamescom 2010 much earlier and with more decisiveness after the successful initial event.
Uiteraard zal Gameliner net als vorig jaar weer op dit evenement aanwezig zijn. Vorig jaar waren wij namelijk ook één van de 245.000 bezoekers op gamescom.
-
NieuwsSony blijft investeren in PlayStation live-service games
Volgens Sony Interactive Entertainment CEO Hideaki Nishino gaat PlayStation voorlopig niet (volledig) afstappen van de live-service games.
19 reacties -
IndustrieQuantic Dream in de problemen, 'Star Wars Eclipse is stervende'
De game-industrie heeft het moeilijk en in Frankrijk vinden er diverse stakingen plaats. Quantic Dream wordt hard geraakt en Star Wars Eclipse is in...
9 reacties -
Film review18Supergirl review - Had wat vliegles nodig
Craig Gillespie brengt Supergirl op het grote scherm en geeft haar een rauw kantje. Of Supermans nichtje de harten weet te veroveren, lees je in deze...
18 reacties -
NieuwsKingdom Come: Deliverance II behaalt nieuwe verkoopmijlpaal: zes miljoen
Deep Silver en Warhorse Studios melden goed nieuws. Kingdom Come: Deliverance II is meer dan zes miljoen keer over de toonbanken gevlogen.
6 reacties