Heavy Rain pas in 2010
Yordi schreef al eerder over het gerucht dat Heavy Rain: The Origami Killer misschien pas in 2010 zou verschijnen. Helaas is dit gerucht werkelijkheid geworden. Dit nieuws zal voor de wachtende fans wel als zware regen op hun dak vallen.
Nu vraag je jezelf misschien af wat de reden is van deze uitstel; Guillaume de Fondaumiere van Quantic Dream geeft de volgende verklaring:
Purely from my perspective, most publishers today realise that it's not ideal to release a new IP or a new genre just before Christmas. It's a very crowded place to be, and certain games need more space to live their life. Everybody at working on the project, both at Quantic and Sony, believe this is the right time.
Kort gezegd willen ze de game niet laten verzuipen in de regen van al die andere toppers rond de kerst. Een goede keus lijkt me, de game is best uniek en verdient alle aandacht. En die aandacht zou wel eens kunnen verdwijnen met al die andere toppers. Wat vind jij van het uitstel, een goede zaak of onzin?
-
NieuwsStar Wars: Galactic Racer bevat een roguelite campaign
Diverse outlets kregen tijdens Summer Game Fest de kans om Star Wars: Galactic Racer uit te proberen. Daaruit komen nu spraakmakende details vrij.
0 reacties -
GameplayErvaar een uitgebreide Park Tour in Planet Zoo 2-gameplay
Frontier Developments heeft een nieuwe gameplay-video vrijgegeven, waarin diverse elementen voorbij komen van het creatieve leven in Planet Zoo 2.
1 reactie -
NieuwsDit kunnen Marathon-spelers verwachten de komende maanden
Er staat heel wat op de planning voor Marathon: Mid Season 2 verschijnt volgende maand en in september komt ook Season 3 uit!
0 reacties -
TrailerGeliefde boomer shooter CULTIC komt naar consoles in juli 2026
Met 'overweldigend positieve' Steam-reviews aan diens zijde wordt de boomer shooter CULTIC naar de consoles gebracht. Check hier de trailer!
1 reactie