Releases
De 35 grootste must-have game-releases van 2026
gisterenNet als wij klaar met 2025? Dit zijn de 35 grootste must-have game-releases van 2026. Allemaal voorzien van een releasedatum of window en console/...
Hideo Kojima is een legendarische ontwerper die bijna elke gamer wel kent. Eerder dit jaar bracht hij zelfs nog het magnifieke Death Stranding 2 uit. Nu blijkt dat deze beste man bijna een game had gemaakt die gebaseerd was op de al even legendarische 'The Matrix'-franchise ... maar dit is er nooit van gekomen.
In een interview met Time Extension sprak Christopher Bergstresser, voormalig vicepresident van Konami, over de match-up die er nooit is gekomen. Hij vertelt over hoe de Wachowski's (de regisseurs van The Matrix) in het jaar 2000 (kort na de release van de eerste film) naar Konami zijn gestapt om eens te praten met Kojima. Ze waren grote fans van zijn werk en ze wilden heel graag dat hij een Matrix-game zou maken. Zijn antwoord was echter kort: 'nee'. Vermoedelijk was dit omdat hij indertijd bezig was met de ontwikkeling van Metal Gear Solid 2, waardoor hij geen tijd had voor dit project.

Was de game volgens jou wat geworden als die echt was uitgekomen? Of ben je blij dat hij zich toch is blijven focussen op de Metal Gear Solid-reeks?
Releases
Net als wij klaar met 2025? Dit zijn de 35 grootste must-have game-releases van 2026. Allemaal voorzien van een releasedatum of window en console/...
Review
Na achttien lange jaren heeft Metroid Prime 4: Beyond eindelijk het levenslicht gezien. Of de game net zo memorabel is als zijn voorgangers? Lees snel...
Gerucht
Deze maand regent het gratis games bij de Epic Games Store. We weten nog niet officieel welke games dit zullen worden, maar een recent gerucht geeft...
Industrie
Rockstar ligt opnieuw onder vuur na het omstreden ontslag van 34 medewerkers. De IWGB uit hun kritiek in een nieuwe verklaring richting de ontwikkelaar.