Nieuwe Medal of Honor krijgt dubbele motor
Zoals sommigen van jullie al op de twitter pagina van de ontwikkelaar EALA hebben kunnen lezen krijgt de nieuwe Medal of Honor twee grafische engines, één voor de single player en één voor de multiplayer campaign.
De single player helft wordt ontwikkeld door EALA en zal een zwaar gemodificeerde versie gebruiken van de bekende Unreal 3 engine. Het multiplayer gedeelte, dat door DICE ontwikkeld wordt, zal gebruik maken van DICE's Frostbyte engine. De laatste staat bekend om de vele explosieve effecten die men erin kan programmeren.
-
TrailerBekijk nu dertien minuten The Relic First Guardian-gameplay
Er is een uitgebreide showcase van The Relic First Guardian gedeeld. Bekijk nu bijna dertien minuten aan actie, storytelling en echte Koreaanse folklore.
0 reacties -
RevisitedIn the Jungle is de perfecte DLC om weer terug in Dave the Diver te duiken
Dave the Diver's nieuwe DLC In the Jungle is het schoolvoorbeeld van hoe een DLC hoort te zijn. Het geeft je genoeg redenen om terug in de game te duiken.
0 reacties -
GeruchtGerucht: PlayStation-topman hint naar draagbare PlayStation 6-console
In een gesprek met Famitsu hint Sony Interactive Entertainment-topman Hideaki Nishino naar het bestaan van de next-gen handheld.
15 reacties -
TrailerRomeo is a Dead Man verwelkomt Hotline Miami in eerste contentupdate
De allereerste contentupdate voor Romeo is a Dead Man is een feit. De titel bundelt de krachten met Hotline Miami en krijgt er twee nieuwe features bij.
0 reacties