Nieuwe Zone of The Enders?
Het is al weer een tijdje geleden dat er een Zone of The Enders deel verscheen. Het laatste deel kwam namelijk een paar jaar geleden uit. De hoop op een eventueel derde deel was dan ook verdwenen, maar die komt langzaam weer terug.
Hideo Kojima is namelijk wel geïnteresseerd in een nieuwe Zone of The Enders game. Er staat echter wel iets tegen over, want zonder vele mails van de fans zal er geen derde deel uitkomen. Dus mail Konami en misschien zien we Zone of The Enders dan weer terug.
-
VideoState of Decay 3 Deep Dive-video toont nieuwe inzichten
Via de Official XBOX Podcast zien we een 40 minuten durend segment bij Undead Labs . De ontwikkelaar verschaft namelijk een deep dive van State of Decay 3.
3 reacties -
NieuwsFrontier Games kondigt stilletjes nieuwe management-sim aan
Frontier Developments werkt aan een gloednieuwe Planet-managementsim. De game moet tussen mei 2027 en mei 2028 verschijnen en kent een nieuw onderwerp.
3 reacties -
OpinionHet duivelse gamekeycard-dilemma van Nintendo-fans
Help je fysieke media met gamekeycard-boycotts, of versnel je daarmee de ondergang van alle fysieke games? Nils neemt je mee in het dilemma.
6 reacties -
AdvertorialDe Beste Steam Games Die Je Eeuwig Kunt Blijven Spelen
*In samenwerking met Eneba* Sommige games eindigen op een traditionele manier. De aftiteling verschijnt, je klapt beleefd en je gaat verder met de...