Nintendo Wii krijgt nieuwe Pokémon-game
Vandaag heeft Nintendo Japan officieel een nieuwe Pokémon-game voor de Nintendo Wii aangekondigd, genaamd Poképark. Nintendo Japan heeft echter nog geen releasedatum weten te bevestigen.
Nintendo Japan heeft wel bekendgemaakt dat we in Poképark als Pikachu ronddwalen in een park vol Pokémon en verschillende minigames moeten oplossen. We zullen echter nog even moeten wachten om meer over de game te weten te komen. Houd Gameliner dus goed in de gaten voor meer info.
-
NieuwsDeveloper MIO: Memories In Orbit sluit de deuren
Volgens berichtgeving dreigt Douze Dixièmes, de ontwikkelaar van MIO: Memories in Orbit, de deuren te sluiten. Dat doen ze echter wel op eigen voorwaarden.
1 reactie -
TrailerWerp een eerste blik op Dragon Ball Xenoverse 3's West City
Bandai Namco heeft een nieuwe trailer van Dragon Ball Xenoverse 3 vrijgegeven. Bekijk nu West City, Soul Linking en diverse bekende Z-Warriors in actie.
0 reacties -
NieuwsCI Games stelt Lords of the Fallen II uit naar 2027
De actie-RPG Lords of the Fallen II gaat dit jaar het levenslicht niet zien. Dit heeft volgens CI Games twee redenen: competitie en feedback van spelers.
0 reacties -
NieuwsSEGA gaat dit fiscale jaar nog twee games aankondigen en uitbrengen
SEGA geeft aan dat dit fiscale jaar vier games gaan verschijnen. Naast Stranger Than Heaven en Persona 4 Revival zijn er nog twee onaangekondigde titels.
0 reacties