Wii wordt winnaar 2008
Michael Pachter, analist bij marktonderzoeksbureau Wedbush Morgan Securities, is er heilig van overtuigd dat Nintendo met de Wii winnaar wordt van 2008. Volgens hem wordt de Wii dit jaar 8 miljoen keer verkocht.
Volgens Pachter, zullen Sony en Microsoft erop vooruit gaan. Beiden zullen individueel vijf miljoen exemplaren verkopen. Pachter zegt verder dat de PlayStation 3 in verloop van 2008 evenveel exemplaren verkoopt als de Xbox 360, en zal begin 2008 nog achterlopen.
Wat ooit begon met een liefde voor Donkey Kong Country: Diddy Kong’s Quest liep uit tot het managen van zijn eigen gamesite. Vandaag de dag waagt Alex zich echter voornamelijk aan “hier krijg ik echt een God-complex van”-games. Onze regelneef - ook wel Captain Plannert genoemd - heeft altijd wel zijn mening klaarliggen, zeker als het gaat om zijn grote passie; gaming.
-
NieuwsStar Wars: Galactic Racer bevat een roguelite campaign
Diverse outlets kregen tijdens Summer Game Fest de kans om Star Wars: Galactic Racer uit te proberen. Daaruit komen nu spraakmakende details vrij.
0 reacties -
GameplayErvaar een uitgebreide Park Tour in Planet Zoo 2-gameplay
Frontier Developments heeft een nieuwe gameplay-video vrijgegeven, waarin diverse elementen voorbij komen van het creatieve leven in Planet Zoo 2.
1 reactie -
NieuwsDit kunnen Marathon-spelers verwachten de komende maanden
Er staat heel wat op de planning voor Marathon: Mid Season 2 verschijnt volgende maand en in september komt ook Season 3 uit!
0 reacties -
TrailerGeliefde boomer shooter CULTIC komt naar consoles in juli 2026
Met 'overweldigend positieve' Steam-reviews aan diens zijde wordt de boomer shooter CULTIC naar de consoles gebracht. Check hier de trailer!
1 reactie