Bit: Fan maakt World of Warcraft na in Unreal Engine

-

Als jij je ook altijd al had afgevraagd hoe World of Warcraft eruit zou zien met modernere en meer realistische graphics, bekijk dan zeker het werk van Daniel L. Deze fan en designer maakt namelijk World of Warcraft na in de Unreal Engine.

World of Warcraft heeft natuurlijk een hele specifieke grafische stijl die iedereen meteen herkent. Deze stijl is vrij cartoonachtig en doet zelfs nu nog sterk denken aan games uit de tijden van weleer. Deze Blizzard-stijl hoort natuurlijk al jaren bij World of Warcraft, maar toch zijn er genoeg fans die de game graag zouden willen zien in een modern jasje. Designer Daniel L maakt daarom al enkele jaren iconische locaties uit Azeroth na in de Unreal Engine. Zo heeft hij bijvoorbeeld Grissly Hills, Westfall en Durotar nagemaakt. Blizzard gaat de graphics van World of Warcraft natuurlijk nooit aanpassen, maar gelukkig kun je via onderstaande video het werk van Daniel L bekijken.

Bron: Daniel L
Claudia Tjia Redacteur

Onze eigen Cloud heeft een hele andere missie dan Cloud uit Final Fantasy VII. Het is haar doel om je continu te voorzien van het meest verse en sappige nieuws. Is ze niet aan het tikken, dan slacht ze monsters, bevrijdt ze koninkrijken en komt ze jonkheren te hulp in epische JRPG’s.

In dit artikel

Je moet eerst inloggen om deze game aan je favorieten toe te voegen.

Packshot World of Warcraft: The Battle for Azeroth

Ontwikkelaar:

Blizzard Entertainment

Uitgever:

Blizzard Entertainment

Release:

14 augustus 2018

Reviewscore:

Platforms:

PC
Reacties
Er zijn nog geen reacties
Nog niet uitgepraat? Praat verder op Discord