Microsoft in de problemen
Microsoft heeft zichzelf weer diep in de problemen gewerkt. Vandaag hebben ze bij Kassa op Nederland 1 wederom een probleem van de Xbox 360 besproken: de Red Ring of Death. Er zijn eerder al veel klachten geweest over de Xbox 360, voornamelijk vanwege de discs die worden beschadigd door de console.
In april 2007 was het 'krasprobleem' al twee keer besproken. Nu heeft Kassa opnieuw de Europese Commissaris van Consumenten benaderd, ditmaal omdat veel gamers door hun kapotte Xbox 360 veel geld kwijt zijn.
Een groep advocaten heeft zijn hulp aangeboden om zoveel mogelijk gamers te helpen. Mocht je het dus helemaal zat zijn met jouw Xbox 360, dan kun je bij hen terecht door je aan te melden via het e-mailadres xbox@vara.nl.
-
AdvertorialMobile gaming in 2026: wat is er veranderd en wat heb je nodig?
In 2026 zijn mobiele games groter, mooier en serieuzer dan ooit. Veel titels vragen om snelle hardware, een goed scherm, sterke accu en stabiele...
-
PreviewPreview: Mistfall Hunter - Jacht naar volle potentie komt dichtbij
De duistere fantasy PvPvE extraction-game Mistfall Hunter gaat de strijd aan in een genre dat op volle toeren draait. Weet de game zijn plek te vinden?
1 reactie -
Game Over PodcastGame Over Podcast Seizoen 6 Episode 2: GTA 6, Steam Machine en Heroes Dutch Comic Con
Patatrick, Bram en Frietrick trotseren de hitte om voor jou een nieuwe episode van de Game Over Podcast op te nemen. Kijk en praat dus gezellig met ons...
4 reacties -
TrailerDiablo IV Season of Death Awakening staat voor de deur
Het nieuwste Diablo IV-seizoen, Season of Death Awakening, staat voor de deur en brengt een heleboel nieuwe content en verbeteringen met zich mee.
5 reacties