Stellar Blade Blood Rain aangekondigd als vervolg op Stellar Blade
Shift Up is onafhankelijk en wil die onafhankelijkheid vieren met een klapper van jewelste. Stellar Blade: Blood Rain is een vervolg op de in 2024 verschenen PlayStation 5-exclusive Stellar Blade.
Hoewel Geoff Keighley meegeeft dat Stellar Blade: Blood Rain zich nog in een vroege productiefase bevindt, krijgen we al flink wat beelden van de game te zien. Het gaat hierbij niet enkel om cinematics, maar ook om uitgebreide gameplay. Toegegeven, de eerste beelden ogen veelbelovend. De game lijkt de kenmerkende Stellar Blade-sfeer te behouden, maar toont vooruitgang op het gebied van levendige omgevingen en snoeiharde actie. Daarbij introduceert Shift Up ook direct de nieuwe hoofdrolspeelster Evie, een nieuw gezicht in een net zo strak pakje.
Stellar Blade: Blood Rain kent nog geen releasedatum, maar verschijnt sowieso voor pc. Of Blood Rain enkel voor PlayStation 5 verschijnt, valt te betwijfelen. Nu Shift Up onafhankelijk is, is de kans groot dat Stellar Blade: Blood Rain ook voor Xbox Series verschijnt.
Als het gaat om passief sporten is Rudy een kei gezien hij regelmatig menig vechtersbaas tegen de vloer nokt en tanden laat rapen. Toch is hij niet vies van andere genres. Onder het motto “je moet toch alles in je leven geprobeerd hebben” experimenteert onze Amsterdammer zo nu en dan eens wat. Niet altijd even succesvol, geduld is namelijk niet echt zijn sterkste punt, net als een gracieuze winnaar zijn gedurende menig fighter…
Platforms
-
NieuwsShift Up gaat niet samenwerken met Sony voor Stellar Blade 2
Shift Up gaat zelf Stellar Blade 2 uitgeven in plaats van beroep te doen op Sony. Is dit een voorteken dat de game hierdoor multi-platform zal worden?
6 reacties -
NieuwsStellar Blade 2 verlaat exclusiviteit en gaat multi-platform
Stellar Blade 2 zal de PS5-exclusiviteit achter zich laten en verschijnen als een multi-platform titel. De ontwikkeling van het vervolg is in volle gang.
0 reacties
Ghost in the Machine-vibes
Eerste game was heel vet, dus kijk hier wel naar uit.
Ja kicken zeg, wist niet dat de studio onafhankelijk is geworden dus dacht nog steeds dat ze in dienst van Sony waren. Deel 1 was heel vet dus ik ga ervan uit dat deel 2 minstens zo bruut gaat worden.
Ziet er weer tof uit! Ben alleen niet zo'n fan van games die worden aangekondigd als ze nog in vroege productiefase zitten.
Ik denk dat deze game ook pas voor de volgende generatie komt, vandaar geen vermelding van platforms. En ook een manier om weer investeerders aan te trekken voor een eventuele deal.
Nice, verrassende aankondiging. Nieuwe hoofdrolspeler is wel even wennen.
Zag dit niet aankomen. Ziet er heel vet uit. Zin in!
Erg vet.