Video: Grand Theft Auto IV 2.0
Een hele tijd geleden maakte we jullie nog lekker met de iCEnhancer mod voor Grand Theft Auto IV. Toentertijd was die nog steeds in de bèta fase, maar nu is hij eindelijk af, en kunnen we nogmaals genieten van een geüpdatete versie van Liberty City:
Ben je onder de indruk van deze video en wil je de mod zelf ook installeren? Dan kan dat hier.
Meer van deze auteur
Bekijk profiel-
WinactiesWin Stray voor de Nintendo Switch 2
De nieuwste Gameliner-winactie is niet voor de poes. We geven namelijk een Nintendo Switch 2-code weg van de avonturengame Stray!
1 reactie -
PreviewPreview: Rhythm Paradise Groove Hands-On - Tikt prima mee op de beat
80 singleplayer minigames, 30 multiplayer spelletjes en een RPG?! Rhythm Paradise Groove kan maat houden in onze Rhythm Paradise Groove Hands-On preview!
2 reacties -
TrailerNieuwste Overwatch-Hero Shion ontvangt gameplaytrailer
De nieuwste Hero van Overwatch, die we ondertussen kennen als Shion, maakt een flitsende opkomst in de kersverse gameplaytrailer.
0 reacties -
TrailerCreepshow biedt verhalende horror in augustus 2026
DreadXP, PHL Games en een aantal andere partijen hebben vandaag hun nieuwste game uit de doeken gedaan: de officieel gelicentieerde Creepshow.
1 reactie