Gameliner logo 20 jaar

Activision hoopt op meer verkopen voor Shred

-

Net als zijn voorganger, de RIDE, lijkt ook Tony Hawk's Shred er flink van langs te krijgen. De game heeft er maar drieduizend verkocht in de eerste week in Amerika, met behulp van flink wat marketinginspanningen.

Activision hoopt dat er meer van verkocht worden met aankomende feestdagen voor de deur.

In een interview met website Gamasutra heeft Activision's CEO of publishing, Eric Hirshberg aangegeven dat hij hoopt dat de Shred meer aandacht krijgt. Tony Hakw's Shred werd benoemd tot één van de top 12 geselecteerde games voor de Kinect, in de Ellen DeGeneres Show.

The Ellen DeGeneres Show, for example, has just named Shred as one of the 12 top gifts for the holiday season. And the target audience for this installment of the franchise is much different than it has been in the past.

Voor het eerst in de Tony Hawk's-franchise geschiedenis werd er een game ontwikkeld voor kinderen tot 12 jaar. Laten we hopen dat ze voor de feestdagen uit de schappen vliegen, aldus Hirshberg.