Mario en Sonic trekken de ski's aan
De geruchten over een mogelijk vervolg van Mario & Sonic op de Olympische Spelen kunnen stoppen, want vandaag heeft SEGA officieel bekendgemaakt dat eind dit jaar Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen gaat verschijnen. Vlak voor de Olympische Winterspelen 2010 in Vancouver, begint de strijd weer tussen de oude rivalen.
Op welke onderdelen Mario en Sonic in deze game zullen strijden is niet bekendgemaakt, maar SEGA heeft wel alvast verklapt dat het Wii Balance Board ondersteund gaat worden.
Van het eerste Mario & Sonic op de Olympische Spelen werden er wereldwijd tien miljoen exemplaren van verkocht, dus een vervolg kon eigenlijk ook niet dan uitblijven.
Eind dit jaar verschijnt Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen op de Nintendo Wii en Nintendo DS.
Lees hier de review van het eerste deel op de Nintendo Wii.
Wat ooit begon met een liefde voor Donkey Kong Country: Diddy Kong’s Quest liep uit tot het managen van zijn eigen gamesite. Vandaag de dag waagt Alex zich echter voornamelijk aan “hier krijg ik echt een God-complex van”-games. Onze regelneef - ook wel Captain Plannert genoemd - heeft altijd wel zijn mening klaarliggen, zeker als het gaat om zijn grote passie; gaming.
-
VerlanglijstVerlanglijst: 14/06/'26 met Servant of the Lake, UnQuollified en Shroom and Gloom
We blikken met deze Verlanglijst nog eenmalig terug op alle showcases en dat doen we aan de hand van drie unieke games met hun eigen thema's.
0 reacties -
Game review0Gothic 1 Remake review - De een zijn dood is de ander...
Zo'n twee jaar na de ondergang van de oorspronkelijke makers van Gothic, verschijnt nu Gothic 1 Remake. Een waardig eerbetoon of niet helemaal?
0 reacties -
TrailerEverbloom staat komend jaar in bloei op pc en Switch 2
Everbloom verschijnt in de lente van 2027 voor Nintendo Switch 2 en pc. Bouw samen een boerderij en maak alledaagse producten op de meest bizarre manieren.
0 reacties -
IndustrieNieuwe koers XBOX: Nadruk op Fallout, Elder Scrolls en Halo
Microsoft is bezig met een nieuwe koers. XBOX wordt wellicht afgesplitst en er wordt meer gefocust op games als Fallout, Elder Scrolls en Halo.
23 reacties