Red Bull geeft je wielen!
Misschien niet allemaal, maar de meeste gamers drinken bier. Maar als je nog onder de zestien bent, moet je iets anders verzinnen. Zo heb je ranja, cola, maar ook energy!
Het grootste energy-merk is toch wel Red Bull. Nu heeft Red Bull toch wel een hele leuke reclame-champagne gestart. Namelijk: een game. Helemaal leuk, maar wat houd het nu in?
Hieronder zie je hoe het werkt:
De game is voor iPod, iPhone en iPad.
-
TrailerBekijk nu dertien minuten The Relic First Guardian-gameplay
Er is een uitgebreide showcase van The Relic First Guardian gedeeld. Bekijk nu bijna dertien minuten aan actie, storytelling en echte Koreaanse folklore.
0 reacties -
RevisitedIn the Jungle is de perfecte DLC om weer terug in Dave the Diver te duiken
Dave the Diver's nieuwe DLC In the Jungle is het schoolvoorbeeld van hoe een DLC hoort te zijn. Het geeft je genoeg redenen om terug in de game te duiken.
0 reacties -
GeruchtGerucht: PlayStation-topman hint naar draagbare PlayStation 6-console
In een gesprek met Famitsu hint Sony Interactive Entertainment-topman Hideaki Nishino naar het bestaan van de next-gen handheld.
15 reacties -
TrailerRomeo is a Dead Man verwelkomt Hotline Miami in eerste contentupdate
De allereerste contentupdate voor Romeo is a Dead Man is een feit. De titel bundelt de krachten met Hotline Miami en krijgt er twee nieuwe features bij.
0 reacties