PlayStation Network gaat donderdag offline
Wanneer je je morgen probeert aan te melden op het PlayStation Network zal dit hoogstwaarschijnlijk niet lukken. Raak niet in paniek! Het heeft deze keer niets met Anonymous te maken, het is gewoon een onderhoudsbeurt.
Het onderhoud zal beginnen vanaf 17:05 tot en met 03:00. Mocht je toch per se online willen gamen, zorg dan dat je je voor 17:00 aanmeldt. Hieronder vind je een kopie van het bericht dat Sony verspreid heeft:
PlayStation Network is vanaf 17:05 op donderdag 11 augustus 2011 tot 03:00 op vrijdag 12 augustus 2011 offline wegens gepland onderhoud.
Gedurende het onderhoud heb je geen toegang tot de volgende services:
PlayStation Store op je PS3, PSP en PC.
PlayStation Network Accountbeheer.
PlayStation Network Account registreren.
Daarnaast kun je je op nl.PlayStation.com niet bij PlayStation Network aanmelden.
Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog vóór 17:00 op donderdag 11 augustus 2011 bij PSN aan. Gedurende het onderhoud kun je gametrofeeën blijven verzamelen. Deze worden zodra PlayStation Network weer op volle toeren draait in je profiel weergegeven.
Waar het onderhoud precies goed voor is, is helaas nog niet bekendgemaakt. Laten we hopen dat alles gesmeerd loopt, en we zo snel mogelijk weer vrolijk verder kunnen gamen.
Meer van deze auteur
Bekijk profiel-
Game review0Gothic 1 Remake review - De een zijn dood is de ander...
Zo'n twee jaar na de ondergang van de oorspronkelijke makers van Gothic, verschijnt nu Gothic 1 Remake. Een waardig eerbetoon of niet helemaal?
0 reacties -
TrailerEverbloom staat komend jaar in bloei op pc en Switch 2
Everbloom verschijnt in de lente van 2027 voor Nintendo Switch 2 en pc. Bouw samen een boerderij en maak alledaagse producten op de meest bizarre manieren.
0 reacties -
IndustrieNieuwe koers XBOX: Nadruk op Fallout, Elder Scrolls en Halo
Microsoft is bezig met een nieuwe koers. XBOX wordt wellicht afgesplitst en er wordt meer gefocust op games als Fallout, Elder Scrolls en Halo.
23 reacties -
IndustrieRechtszaak tegen Pocketpair levert waarschijnlijk weinig op
Nintendo's en The Pokémon Company's rechtszaak tegen Palworld-ontwikkelaar Pocketpair gaat waarschijnlijk weinig opleveren.
4 reacties