Vampyr krijgt er twee moeilijkheidsgraden bij

Geplaatst: 29 juli 2018 19:40

Dontnods vampierengame Vampyr krijgt er ergens deze zomer twee moeilijkheidsgraden bij. Hiermee wil de Franse ontwikkelaar zowel de liefhebbers van extra uitdaging als de fans van het verhaal tegemoet komen.

Feitelijk is het zo dat Vampyr hiermee officieel moeilijkheidsgraden krijgt, gezien de game omtrent de ondode chirurg Jonathan Reid die momenteel niet heeft en zo moeilijk is als je het zelf maakt. Met de komst van een Hard mode en een 'Story' mode komt daar dus verandering in. De Hard mode zorgt voor pittigere gevechten en minder XP, waardoor het 'harvesten' van die zielige NPC's ineens een stuk verleidelijker wordt. De Story mode focust zich meer op het verhaal en de beleving daarvan, wat resulteert in minder intensieve gevechten.

onbekend

Mocht je jouw tanden nog niet in Vampyr hebben gezet omdat de game je te moeilijk of te gemakkelijk leek, dan kun je deze reden binnenkort dus ook van je lijstje schrappen. Ik vond de game in ieder geval zeer goed te doen, wat in de review te lezen valt.

Bron: Focus Home
Patrick Meurs Columnist

Beeldspraak, woordspelingen en voornamelijk flauwe grappen zijn voor Patrick de dagelijkse kost. Deze Brabantse flapuit neemt nooit een blad voor de mond waardoor zijn mening altijd lekker recht voor de raap is. Gamen kan hij niet en dat vindt hij eigenlijk helemaal niet erg. Sterker nog, hij kan er wel om lachen dat hij in de lobby al gesniped wordt.

Informatie bij dit artikel

Je moet eerst inloggen om deze game aan je favorieten toe te voegen.

Packshot Vampyr

Series

-

Uitgever

Focus Entertainment

Reviewscore

Platforms

Pc, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch

Releasedatum

5 juni 2018

Ontwikkelaar

DON'T NOD

Gameliner Awards

-

Lees meer
Reacties
Er zijn nog geen reacties
Nog niet uitgepraat? Praat verder op Discord