Review
Sorry We're Closed review - Een nostalgische horror shooter
14 november 2024Claudia ging aan de slag met Sorry We're Closed om te zien of nostalgische horror gameplay met arcade shooterelementen vandaag de dag nog standhouden.
Bij Gameliner is het niet gebruikelijk om een stukje aan iemand te wijden, maar in dit geval maken we graag een uitzondering. We nemen vandaag namelijk afscheid van een zeer trouw crewlid. Op deze wijze willen we laten weten dat we zijn inzet de afgelopen jaren heel erg hebben gewaardeerd.
Na 1074 nieuwsberichten, bijna honderd reviews, heel veel artikelen en ontelbaar veel nagekeken artikelen, nemen we vandaag afscheid van Justin meijer, onze eindredacteur. Justin is altijd goudeerlijk geweest. Zijn motivatie om voor Gameliner te gaan schrijven, was dat hij niet meer in de rijen van de gamescom hoefde te staan om een game te spelen. Als Justin ergens een hekel aan had, was het wel lang op iets moeten wachten. Daar zijn we meerdere keren achtergekomen toen we onze artikelen niet op tijd inleverden. Hij zat dan weer, zoals het hoort, achter onze broek aan. Dat gaan we zeker missen. Justin is tevens zeer kritisch. Dat was hij niet alleen over de games die hij moest reviewen (hét moment om zijn eigenzinnige mening eens goed te etaleren), maar ook over de artikelen die hij nakeek. Er glipte nauwelijks een fout door zijn vingers en mocht dat toch gebeuren, dan had hij daar behoorlijk de pest in.
Gameliner.nl
De eerste gamescom dat Justin met ons meeging en voor de camera iets moest vertellen over een game, moest het wel honderd keer opnieuw. Dat kwam dan doordat hij zich naar eigen zeggen bijna niets van de game wist te herinneren. Als de camera dan echter weer uitstond, dan wist hij je ineens alles over de game te vertellen. Dat zorgde voor bijzondere momenten met een lach en een traan, die we bovendien niet snel zullen vergeten. Justin groeide zichtbaar, want de laatste jaren was hij degene die alles moeiteloos uit zijn mouw wist te schudden door zijn ervaring en vooral door zijn doorzettingsvermogen. We gaan Justin dan ook niet alleen op de redactie, maar zeker ook op de gamescom missen.
Justin verlaat de game-industrie echter niet en gaat ook niet bij een concurrent aan de slag. Justin werkt al een tijdje bij de Nederlandse gameontwikkelaar GAMEDIA en daar is hij momenteel druk bezig met een game waar we helaas niets over mogen weten. Eén ding weten we wel: ze hebben met Justin puur goud in handen. Als er iemand hart voor de zaak heeft en altijd klaarstaat als dat nodig is, dan is het Justin wel. Wat zijn we nu jaloers, maar ook zeker voldaan.
Wie weet gaan we hem ooit nog eens terugzien bij Gameliner, maar voor nu nemen we afscheid van elkaar, zoals dat hoort bij iemand die zo veel voor je heeft betekent.
Het ga je goed, Justin!
Wat ooit begon met een liefde voor Donkey Kong Country: Diddy Kong’s Quest liep uit tot het managen van zijn eigen gamesite. Vandaag de dag waagt Alex zich echter voornamelijk aan “hier krijg ik echt een God-complex van”-games. Onze regelneef - ook wel Captain Plannert genoemd - heeft altijd wel zijn mening klaarliggen, zeker als het gaat om zijn grote passie; gaming.
Review
Claudia ging aan de slag met Sorry We're Closed om te zien of nostalgische horror gameplay met arcade shooterelementen vandaag de dag nog standhouden.
Downloadnieuws
Gaat 2024 dan toch het comebackjaar voor Unreal Tournament worden? Naast de inclusie in Amazon Prime Video's Secret Level kan je nu ook twee games...
Trailer
De sinistere actiegame Atomfall heeft een releasedatum te pakken. Ontwikkelaar Rebellion deelt de lanceerdatum gepaard met een gloednieuwe gameplaytrailer.
Overzicht
Om dertig jaar Warcraft te vieren heeft Blizzard de Warcraft 30th Anniversary Direct georganiseerd. Hier lees je de belangrijkste nieuwtjes afkomstig...