NGP uitgesteld door aardbeving
Momenteel werkt Sony aan haar nieuwe handheld, de NGP. Deze handheld moet aan het einde van het jaar verschijnen wereldwijd. Maar als we de geruchten mogen geloven, zit dat er waarschijnlijk niet in.
Website Bloomberg laat weten dat ze verwachten dat de NGP uitgesteld gaat worden vanwege de verschrikkelijke gebeurtenissen in Japan, 11 maart van dit jaar.
Sony moest hierdoor meerdere fabrieken sluiten, hierdoor is de productie van deze nieuwe generatie handheld vertraagd.
Jack Tretton, president bij SCEA, heeft onlangs bevestigd dat de aardbeving in Japan vertraging oplevert. Hij vertelt echter dat de handheld daarom niet uitgesteld zal worden. Maar er moet niet meer gebeuren, want dat zou wel eens de laatste druppel kunnen zijn.
Wat ooit begon met een liefde voor Donkey Kong Country: Diddy Kong’s Quest liep uit tot het managen van zijn eigen gamesite. Vandaag de dag waagt Alex zich echter voornamelijk aan “hier krijg ik echt een God-complex van”-games. Onze regelneef - ook wel Captain Plannert genoemd - heeft altijd wel zijn mening klaarliggen, zeker als het gaat om zijn grote passie; gaming.
-
NieuwsSony blijft investeren in PlayStation live-service games
Volgens Sony Interactive Entertainment CEO Hideaki Nishino gaat PlayStation voorlopig niet (volledig) afstappen van de live-service games.
29 reacties -
IndustrieQuantic Dream in de problemen, 'Star Wars Eclipse is stervende'
De game-industrie heeft het moeilijk en in Frankrijk vinden er diverse stakingen plaats. Quantic Dream wordt hard geraakt en Star Wars Eclipse is in...
11 reacties -
Film review26Supergirl review - Had wat vliegles nodig
Craig Gillespie brengt Supergirl op het grote scherm en geeft haar een rauw kantje. Of Supermans nichtje de harten weet te veroveren, lees je in deze...
26 reacties -
NieuwsKingdom Come: Deliverance II behaalt nieuwe verkoopmijlpaal: zes miljoen
Deep Silver en Warhorse Studios melden goed nieuws. Kingdom Come: Deliverance II is meer dan zes miljoen keer over de toonbanken gevlogen.
7 reacties