NGP uitgesteld door aardbeving
Momenteel werkt Sony aan haar nieuwe handheld, de NGP. Deze handheld moet aan het einde van het jaar verschijnen wereldwijd. Maar als we de geruchten mogen geloven, zit dat er waarschijnlijk niet in.
Website Bloomberg laat weten dat ze verwachten dat de NGP uitgesteld gaat worden vanwege de verschrikkelijke gebeurtenissen in Japan, 11 maart van dit jaar.
Sony moest hierdoor meerdere fabrieken sluiten, hierdoor is de productie van deze nieuwe generatie handheld vertraagd.
Jack Tretton, president bij SCEA, heeft onlangs bevestigd dat de aardbeving in Japan vertraging oplevert. Hij vertelt echter dat de handheld daarom niet uitgesteld zal worden. Maar er moet niet meer gebeuren, want dat zou wel eens de laatste druppel kunnen zijn.
Wat ooit begon met een liefde voor Donkey Kong Country: Diddy Kong’s Quest liep uit tot het managen van zijn eigen gamesite. Vandaag de dag waagt Alex zich echter voornamelijk aan “hier krijg ik echt een God-complex van”-games. Onze regelneef - ook wel Captain Plannert genoemd - heeft altijd wel zijn mening klaarliggen, zeker als het gaat om zijn grote passie; gaming.
-
TrailerEerste gameplaytrailer Remothered Red Nun's Legacy onthuld
De eerste rauwe gameplaytrailer van Remothered Red Nun's Legacy is zojuist onthuld. Daarnaast is de eerste game in de serie gratis te downloaden.
0 reacties -
TrailerSci-fi puzzelgame Rivage verschijnt op 13 augustus 2026
Rivage is voorzien van een releasedatum. De sci-fi puzzelgame over een mysterieuze tijdlus verschijnt op 13 augustus 2026 voor PS5, Xbox Series en pc.
0 reacties -
TrailerActie-RPG Armatus verschijnt deze winter voor pc en consoles
Gedurende PC Gaming Show 2026 werd er een momentje stilgestaan bij Armatus. De actie-RPG met third-person shooter elementen heeft een releasewindow.
0 reacties -
GameplayHet is oorlog in Total War: Warhammer 40,000 deep dive
Creative Assembly toont zes minuten aan details over Total War: Warhammer 40,000. De game krijgt spoedig een closed bèta. Schrijf je nu in voor de bèta!
1 reactie